Retreater

Föreningen Kompass erbjuder – i samarbete med ett antal gårdar – årligen ett stort antal retreater med personlig vägledning.

Retreatprogram för 2018 finner du på följande länk: Kompass programblad 2018

Retreatprogram för 2017 se nedan.

Om du har frågor kring retreaterna kan du maila till: daniel.dalemo@gmail.com.

Vill du beställa retreatprogram (och vår folder Andlig vägledning & retreater) i pappersformat för spridning kan du maila till:                                                                             boel-marie.lennartsdotter@svenskakyrkan.se

Har du varit på retreat och vill ge respons? Här hittar du vårt formulär för Feedback på Kompass retreat (pdf). Du kan sedan göra på två sätt. (1) Skriv ut, fyll i för hand och posta till Daniel Dalemo Turkosgatan 11 451 21 Västra Frölunda. (2) Skriv ett mail utifrån utvärderingsformulärets frågor och skicka till:  daniel.dalemo@gmail.com.

Välkommen att höra av dig.

Retreater 2017

För detaljer o anmälan se folder längre ner på sidan
17-22  sept Styrsö Missionskyrka Lena Huld, Daniel Dalemo

12-17  nov
Bjärka-Säby Lasse Furingsten,  Daniel Dalemo, Ulla Käll

12-17  nov
Åkerögården Kjell Davén, Mia Ström,  Britt Sandberg

19-24  nov
Åh stiftsgård Josefine Callenberg,  Gunilla Olofsson,  Sylvia Rejgård
ABC-retreaterna för församlingsarbetare drivs fr.o.m. 2014 fristående från föreningen Kompass. Du hittar information om utbudet 2016 – 2017 i retreatfoldern nedan. För frågor om dessa retreater kontakta Magnus Malm på tel 0322-66 10 07.

Du kan inte anmäla dig till retreaterna via denna hemsida, utan det gör du till respektive gård. Utförlig information om retreaterna, gårdarna och om hur man anmäler sig finns i vår folder. Foldern finns här i PDF-format.