Retreater

Föreningen Kompass erbjuder – i samarbete med ett antal gårdar – årligen ett stort antal retreater med personlig vägledning.

Program för 2018 finner du på följande länk: Kompass programblad 2018

Program för 2017 finns på länken: Kompass folder 2017

Om du har frågor eller vill ha beställa något av ovanstående i digital form kan du maila du maila till: daniel.dalemo@gmail.com

Har du varit på retreat och vill ge respons? Här hittar du vårt formulär för Feedback på Kompass retreat (pdf). Du kan sedan göra på två sätt. (1) Skriv ut, fyll i för hand och posta till Daniel Dalemo Turkosgatan 11 451 21 Västra Frölunda. (2) Skriv ett mail utifrån utvärderingsformulärets frågor och skicka till:  daniel.dalemo@gmail.com.

Välkommen att höra av dig.

Retreater 2017

För detaljer o anmälan se folder längre ner på sidan
17-22  sept Styrsö Missionskyrka Lena Huld, Daniel Dalemo

28 sept –  2 okt
Wettershus Andreas Sköldmark, Rosie Gard

29 sept –  6 okt
Killans Bönegård Lars Törnqvist, Anna Alebo

1-6  okt
Lilleskog Romano Scropeta,  Kerstin Alexandersson,  Inga-Märta Isacsson

13-22  okt
Tomasgården Ulla Käll,  Anne-Grethe Bratsberg

19-22  okt
Styrsö Missionskyrka
Lena Huld, Andreas Carlgren

20-26  okt
Tavelsjö Inger Boman, Lars-Martin Nygren, Ulla Britt Granberg

12-17  nov
Bjärka-Säby Lasse Furingsten,  Daniel Dalemo, Ulla Käll

12-17  nov
Åkerögården Kjell Davén, Mia Ström,  Britt Sandberg

19-24  nov
Åh stiftsgård Josefine Callenberg,  Gunilla Olofsson,  Sylvia Rejgård
ABC-retreaterna för församlingsarbetare drivs fr.o.m. 2014 fristående från föreningen Kompass. Du hittar information om utbudet 2016 – 2017 i retreatfoldern nedan. För frågor om dessa retreater kontakta Magnus Malm på tel 0322-66 10 07.

Du kan inte anmäla dig till retreaterna via denna hemsida, utan det gör du till respektive gård. Utförlig information om retreaterna, gårdarna och om hur man anmäler sig finns i vår folder. Foldern finns här i PDF-format.

Vill du ha Kompass folder och program som en digital fil tillsänd till dig,  eller vill du ha ett  större antal foldrar och program i pappersformat i för utdelning, så maila till daniel.dalemo@gmail.com

Beställ retreatfolder

Namn